tisdag 22 juli 2014

~★~

Då var det semester igen!
Så jäkla skönt att vara ledig!
Har egentligen inte gjort så mycket än så länge vilket känns sådär, å andra sidan är det bara tisdag än så jag har fortfarande lite tid på mig :)
Är så galet trött så efter halva dagen måste jag sova lite för att orka med resten.
Sjukt frustrerande!
Förhoppningsvis blir det bättre efter att ha varit ledig ett par dagar.

Resan upp gick riktigt bra förutom en punktering men den fick jag hjälp att åtgärda av ett snällt par, tack! Slog min gamla tid också så det är jag såklart nöjd med ;)
Nu är det bara att se vad dom här veckorna har att bjuda på!


 Lugnet börjar sakta infinna sig

 Lite kubb har vi hunnit med :)
Och min nya locktång har kommit!

2 kommentarer:

  1. Åh så härligt det ser ut! Var locktången bra??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var den! Bara fröken får in tekniken lite hrrm ;)

      Radera