lördag 9 augusti 2014

~★~

Jaha ni, tydligen så tog jag semester även härifrån :)
Men nu är jag tillbaka hemma och försöker komma in i lite rutiner inför måndagens jobbstart.
Känns rätt ångestladdat att börja jobba igen men förhoppningsvis känns det bättre när jag väl kommer igång igen.
Har i alla fall haft en riktigt bra semester. Dom här tre veckorna har känts som 4-5, har verkligen försökt ta vara på dom så mycket jag kunnat.
Första veckan spenderade jag en hel del tid med mina fantastiska små solstrålar till syskonbarn. Kan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar dom och hur mycket dom betyder för mig <3
Annars blev det inte så mycket den veckan, var så himla varmt så orkade inte göra så mycket, badade lite, tränade lite men annars var det mest slappande. 
Andra veckan började stråket! Och som vi stråkade! 
Helt fantastiskt var det! Underbart väder, träffade massa fina människor, njöt av vänners sällskap och hade det bara så bra! Och så hade jag det i en vecka :)
Sista veckan åkte jag ner till Stockholm igen, denna gång i sällskap med föräldrarna.
Vi la nytt golv i större delen av lägenheten och vilken enorm skillnad det blev!
Så mycket finare och fräschare!

Idag började jag dagen med en långpromenad följt av en god frukost.
Nu börjar kaffedoften sprida sig genom lägenheten och för tillfället känner jag mig rätt harmonisk.
Ska suga ut det sista av semestern den här helgen med att göra så lite som möjligt.
Ska plugga lite och har tvättid imorrn men utöver det och träning ska jag bara mysa :)

Lite bilder från mina veckor :)

 Fikade med vänner
 Var på tivoli med den finaste <3
 Grillade
 Myys




Massa fantastiskt fina vänner <3
Efterbild på golvläggningen
Morgonpromenader i finfin miljö

Ett litet axplock, nu ska jag återgå till att bara vara en stund innan jag ska bege mig till gymmet en sväng! Hoppas ni har en fin lördag där ute!
Puss och kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar