torsdag 10 juli 2014

~★~

Tror att det här kan vara århundradets längsta vecka!
Tack och lov är det torsdag och bara en dag kvar till helg och jag tror banne mig att det blir en kort dag för mig imorrn!

Har sen jag kom hem sprungit mellan tvättstugan och balkongen.
Så skönt att sitta ute även när solen inte ligger på. 
Kunna sitta i next to nothing och ändå inte frysa, underbart!

Sitter och kikar på bilder hemifrån och funderar ut massa saker jag vill hinna med nästa gång jag åker upp. Hur jag ska lyckas pressa in allt är en annan fråga men jag ska försöka hinna med så mycket som möjligt i alla fall.
Kan inte riktigt bestämma mig när jag ska åka dock.
Samtidigt som jag vill ha mycket tid där skulle det vara skönt att vara här ett par dagar också.
Jaja, får väl känna hur det känns när det närmar sig!

Ibland känner jag mig lite som en Gösta Ekman-karaktär..alternativt betjänten i Grevinnan och betjänten som går på nyårsafton. Finns det en sladd så nog fasen snubblar jag på den! 
Det slår aldrig fel!
Händer i snitt fem gånger per dag!!
Förut har det mest varit hemma men nu har jag börjat göra samma sak på jobbet.
Klantskalle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar