onsdag 2 juli 2014

~★~

Jodå, jag lever!
Har varit ett par fullspäckade, omtumlande veckor så har inte riktigt haft tid eller lust att skriva. 
Men nu tror jag att jag är tillbaka :)

Jag hade ju då semester i en och en halv vecka så då passade jag på att åka hem och träffa vänner och familj! Intensivt blev det då jag ville hinna med så mycket som möjligt men himla kul hade jag!
Sömnen var inte alls prioriterad så kände mig mer sliten när jag kom tillbaka till jobbet men det är väl lite som det ska vara :)
Kommer ju dessutom bara jobba i ett par veckor innan det är dags för ytterligare ett par semesterveckor.

Har en hel del som snurrar i huvudet just nu. Saker som kan och kommer förändra en hel del.
Undrar när det kommer lugna ner sig så allt bara kan kännas bra. Slippa den här oron och ångesten av att inte veta hur det blir med allt. Är så slitsamt.

Under tiden jag var hemma och hälsade på så kom jag av mig lite vad gäller kost och träning så det var skönt att träffa Linda idag och komma in i det igen!
När hon dessutom flera gånger kommenterade vilken fin teknik jag har och att jag har en fallenhet för styrketräning så kändes det ännu roligare :)
Så nån gång ska det väl bli en hårding av den här mjukisen också ;)

 Älskar vatten!
 Mysmiddag med fina tjejer, närproducerat och bra!
 Irish coffee!
Har förmodligen världens gulligaste kollega, hittade det här på skrivbordet när jag kom tillbaka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar