onsdag 9 juli 2014

~★~

Sådär ja, en dag närmare semester!
Lyckades faktiskt pallra mig upp för en morgonpromenad idag med tro det eller ej!
Och nu är jag precis hemkommen från gymmet.
Känns välbehövligt då jag känner mig som en blob just nu, lär väl kunna vara mycket på grund av vädret, man sväller och samlar vätska men inte sjutton känns det bra i kroppen!
Imorrn blir det dock vilodag, dels på grund av att jag verkligen måste vara på jobbet till 8 och dels på grund av att jag har den underbara tvättstugan imorrn kväll.

Jaja, nog om det. Råkade beställa ett par ringar igår! 
Har spanat rätt länge efter nya ringar men tyckt att det varit för dyrt, onödigt och så vidare.
Men så kände jag att jag faktiskt är värd att köpa nått fint till mig själv!
Jag är ju sällan ute och spenderar pengar så då får jag köpa ett par ringar istället :)
Hoppas att dom hinner komma den här veckan :)

Är så glad att den här veckan snart är över, är lite tungt på jobbet just nu så semestern är 
himla efterlängtad! Och nu är det bara 7 arbetsdagar kvar!!

Så skönt att ha kommit igång lite igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar