lördag 5 juli 2014

~★~

Blev en lång sovmorgon idag.
Pallrade mig nog inte upp förrän strax före 11, då hade jag iofs legat och dragit mig ett tag men ändå.
Sen har jag spenderat i stort sett hela dagen på balkongen så nu är jag sådär härligt röd.
Men, som en vän till mig sa "röd är också en fin färg" :)

Köpte i alla fall ett nytt nagellack igår, eller två egentligen.
Tänkte köpa ett så fint rosa, glittrigt men så såg jag det här från Isadora, Second nail.
Ända sen jag och Jossan var och fixade våra naglar så har mina varit helt förstörda.
Dom har varit tunna, spröda, gått sönder och sett helt bedrövliga ut.
Så då tänkte jag att jag alltid kunde testa Second nail i alla fall.
Målade på det igår och än så länge så både ser dom och känns mycket bättre!
Dom har blivit hårdare än med vanligt nagellack och alla skavanker har slätats ut, dessutom gillar jag färgen :)

Usch vad jag började frysa nu, fast det fortfarande är riktigt varmt ute.
Funderar på att ta en promenad nu när det blivit lite svalare.

Jaha, och där hade jag tydligen tagit paus för nu är jag inne från promenaden igen haha
Men jag kan banne mig inte förstå mig på vägarna här! 
Enligt den riktning jag gick så ska jag enligt konstens alla regler ha kommit fram vid en park västerut men lik förbannat så har jag lyckats gå i en cirkel och kom fram hemma?!
Får det inte att gå ihop...

1 kommentar:

  1. Haha det där med lokalsinne är inte lätt alla gånger heller! ^^ Hoppas dina naglar blir bättre framöver :)

    SvaraRadera