fredag 4 juli 2014

~★~

Då var första veckan tillbaka på jobbet över.
Har ändå gått relativt bra.
Troligen mycket på grund av att jag handlett i flera dagar så att det har blivit lite andra dagar än vanligt. Har varit kul då det är en riktigt härlig tjej jag haft bredvid mig :)
Sen har det varit lite annat som hänt i veckan också. 
Trodde jag hade mycket som det var men tydligen var det inte tillräckligt. 
Men men, fredagkvällen spenderades på gymmet med dom andra (hrrrm ;) ) biffarna!
Kändes som om det var mer spanande och kontaktsökande där än vad det brukar vara så vet inte om jag hamnade i nån singelkväll eller om det beror på att jag i stort sett var den enda tjejen..
Ett bra pass blev det i alla fall.
Dock har jag inte fått in tekniken på att hänga upp cykeln i förrådet så det blir nästan som ett extra träningspass osmidig som jag är!

Nu ska jag nog bara krypa upp i soffan och försöka titta på en film.
Låta lugnet infinna sig.
Ta sovmorgon i morgon och sen spendera dagen till att läsa och träna.
Funderade på att gå in och jobba ett par timmar men när det är i stort sett första helgen på hela sommaren som det faktiskt är fint väder känns det lite väl tragiskt att frivilligt sätta sig på jobbet.

Hoppas ni har en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar