tisdag 8 juli 2014

~★~

Så har tisdagen kommit och gått. 
Blev inte många timmars sömn i natt heller, råkade fastna och tjattra vid datorn hrrm ;)
Men tog mig i alla fall upp i morse och började dagen med en långpromenad. 
Rätt skönt att vara ute och gå en timme innan allt har hunnit vakna till liv.
Bara andas, låta tankarna komma och gå, samla energi för dagen.
Ska försöka få in det fler dagar!

Jobbet gick väl sådär lagom trögt, känns som om alla går på halvfart och bara har nedräkning till semester, inklusive jag. 
Råkade bli en utelunch då jag inte alls var sugen på att sätta mig med min matlåda idag.
Efter jobbet begav jag mig till Linda och drog ett ben och triceps-pass. 
Tror aldrig jag har svettats så mycket i hela mitt liv!
Först värmen ute och sen ett ordentligt gympass på det!
Men det känns bra! Tillsammans med promenaden i morse bör jag ha bränt en hel del kalorier :)

Tanken var att jag skulle ha en lugn och skön kväll utan ett dyft att göra men i och med att jag var tvungen att springa och handla också så kom jag inte hem förrän halv åtta..
Har i alla fall slagit mig ner ute på balkongen nu och det är rätt svalt.
Missförstå mig rätt, jag fullkomligen älskar att värmen och sommaren äntligen har kommit men rackarns vad svårt det är att hitta nått passande att ha på sig till jobbet nu! Nått man inte visar för mycket i men som man ändå inte dör i. Inte lätt.

Såna här kvällar saknar jag mina vänner lite extra mycket. 
Tänk att sätta sig nere vid vattnet och ha picknick i det här underbara vädret. 
Vore fantastiskt!

<3

1 kommentar: