lördag 8 november 2014

~★~

Efter ett långt uppehåll tror jag nu att jag är redo att komma tillbaka lite.
Mycket har hänt den sista tiden och bloggen har jag inte orkat ägna en tanke.
Ett axplock av vad som hänt är att jag pluggat och klarat min Swedsec-licensering så att jag nu är licenserad rådgivare (yaay me), jag har gjort ännu en ögonoperation, blivit erbjuden och tackat nej till ett jobb, min fina Malin har varit här och hälsat på och sen har min underbara mamma varit här.
Har också haft mycket annat som tagit både kraft och energi men det är saker som jag vill hålla privat.

Den här helgen är väldigt lugn. Sovmorgon, träning, ligga under en filt och läsa, ja ungefär så.
Beställde precis en ny jacka. Känner att jag verkligen behöver en. Går med trippla tröjor och jacka nu när jag är ute och då är det ändå bara nollgradigt än. Så nu är det bara att hoppas att den passar också :)

Sitter och kikar på lägenheter, vill verkligen flytta! Måste flytta!
Tyvärr finns det inte riktigt nått lockande ute just nu. Vill ha en riktigt fin lägenhet nu, en som jag verkligen kan trivas och känna mig hemma i. En där jag kan vara hemma utan problem istället för att hitta på ärenden bara för att slippa vara hemma.
Till våren har jag förhoppningsvis hittat den :)

Nu ska jag fortsätta hacka tänder här, hoppas ni har det bra så kanske vi hörs lite oftare framöver! :)


Underbara vän <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar