onsdag 19 november 2014

~★~

Det här kan om möjligt vara världens segaste vecka!
Vet inte vad det är men har bara känt mig trött och less.
För mycket som rör sig i huvudet tror jag, som vanligt.

I helgen hade jag i alla fall min fina Viktoria här!
Så underbart att bara få umgås, mysa, prata, skratta och vara igen!
Som jag har saknat det <3
Och saknar igen, helgen gick alldeles för fort.
Vi gick i alla fall ut på en bar i fredags och i lördags åkte vi och firade hennes bror som fyllde år.
Utöver det gick vi lite på stan, var hemma och myste i soffan, var ut och käkade och lite annat smått och gott. En mycket välbehövlig helg i sällskap av den bästa :)

I måndags fick jag äntligen sluta med antibiotikan också! Wohoo!
Har ju hållit på med den sen jag opererade ögonen men nu är det äntligen slut på det!

Idag har dagen kantats av oro då en kompis åkte in med misstänkt aneurysm.
Tack och lov så var det inte det dock!

Nu i kväll har jag försökt komma fram till vad jag ska ha på mig på morgondagens fest med jobbet. Har fortfarande inte bestämt mig helt. Ska prova en klänning till men just nu lutar det åt en svart klänning med kavaj till. Borde funka.

Nej, nu ska jag ta fullt sikte mot helgen om jag ska lyckas överleva den här veckan.
Två dagar kvar, två dagar kvar…




1 kommentar:

  1. Åh det var så kul att ses! Men gick alltför snabbt som vanligt

    SvaraRadera