torsdag 27 november 2014

~★~

Sönderstressad.
Är så totalt slut. Galet trött verkligen.
Efter jobbet idag åkte jag och Rebecca på en mysig liten shoppingtur i alla fall.
Gjorde bland annat lite fynd inne på Sephora :)
Nu håller jag på att städa i ordning lite inför besök i helgen, ska bli så roligt med sällskap! :)

Förresten, det är en speciell syn att på gymmet se en äldre man i vit nätbrynja stå och svettas…
Det var en del av gårdagens gymupplevelse ;)
Idag orkade jag faktiskt inte ta mig iväg, så trött och illamående.

Gjorde förresten ett test nyss; "Hur kvinnlig är du?"
Mitt resultat:
"Du är 13 % kvinnlig, du är en riktig karl!
Ingen fråga: Du är en av dem! Fotboll, snabba bilar och gym - det är din värld.
Du vet inte vad du ska göra med snygga kläder och smink tycker du bara är äckligt.
Men bry dig inte: Det finns gott om män som bara alltför gärna skulle byta med dig!"

Ehhhm..jaha..?
Stämmer väl kanske till en del men "en riktig karl"??
Jaja, kanske dags att tjeja tills sig lite då ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar