onsdag 17 september 2014

~★~

Efter en riktigt härlig och mysig helg så var det dags att ta itu med vardagen igen.
Något jag inte alls har lust med.
Känner mig så fruktansvärt trött och less på allt.
Skulle bara ha velat stanna tiden i helgen och laddat upp batterierna rejält, fått mysa och känna mig tillfreds en liiten stund till.
Men nej.
Vet inte vad det är men allting går så fruktansvärt tungt just nu!
Mår illa när jag tränar för att det är så jobbigt, ångesten kryper i mig på jobbet, vill inte kliva upp.
Ser verkligen fram emot att Malin snart kommer ner, kommer bli såå kul och så välbehövligt! <3

Gjorde för övrigt ett personlighetstest på nätet nyss.
Resultatet: 
Din personlighetstyp:
Praktiskt lagda, traditionella och välorganiserade. Fysiskt aktiva. Ointresserade av teoretiska frågor om de inte ser en praktisk tillämpning. Besitter en klar bild av hur saker och ting ska vara. Lojala. Arbetar hårt. Ofta ledare, med mycket god organisationsförmåga. “Goda medborgare” som värdesätter trygghet och lugn.
Karriärer som skulle kunna passa dig:
Militärer, affärsföreståndare, chefer, poliser, domare, ekonomichefer, lärare, säljare, regeringstjänstemän, försäkringsagenter, vårdchefer, handels- och tekniklärare.
Kanske får börja kika på dom yrkena då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar