måndag 10 november 2014

~★~

Så var det måndag. Var ändå faktiskt rätt glad i morse.
Började kika på en grej igår som jag verkligen hoppas blir av!
I så fall kommer jag vara väldigt glad ett bra tag framöver :)

Annars var det en rätt seg dag på jobbet, är hemma och käkar lite nu innan jag ska bege mig till gymmet. Tänkte köra ett dubbelpass med spinning och core idag.
Förstår inte vad det är, jag har sån hosta! 
Riktig torrhosta, har haft den ett par veckor nu och det blir bara värre. Och jag är inte ett uns förkyld. Vad kan det bero på? Så irriterande.

Nu är det bara ett par små dagar kvar innan min bättre hälft var jag tänkt att säga haha, kommer och hälsar på över helgen! Ska bli så himla kul! Som jag har längtat!! Kommer bli en grym helg :)

Nej, dags att dra på träningskläderna och börja ladda upp!
Hoppas ni har en underbar måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar