torsdag 13 november 2014

~★~

Känslan som infinner sig när man kommer taggad till ett spinningpass bara för att inse att den ordinarie ledaren inte är där och det istället är en kass vikarie… :(
Inte alls lika peppande men coren gick bättre än sist så alltid nått!

Dagen har varit rätt varierande. Har sprungit runt och haft en massa olika saker för mig på jobbet, just the way I like it. Min söta kollega ställde dessutom upp och bytte ett pass med mig vilket innebär att jag bara kommer jobba 3-4 timmar imorgon, yaay!

Fick förresten en himla rolig kommentar i veckan! 
Mötte en helt främmande människa som stoppade mig: 
"Vet du vem du är lik? Zlatans tjej! Du är jättesöt!"
Hahaha, vet inte om jag tycker att jag är så lik henne men det var en rolig start på dagen i alla fall :)

Nu sitter jag här och väntar på att få åka in till stan och möta upp Viktoria!
Ska bli så himla roligt att få ha henne här en hel helg! :D
Ska ta och dammsuga och diska lite här hemma så går tiden kanske lite fortare :)

Ha det fint allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar