söndag 7 december 2014

~★~

Fruktansvärt vad helgerna går fort!
Nu är det redan söndagkväll igen och jag har bara hunnit hälften av vad jag hade planerat.
Natten blev lite annorlunda då jag fick ett meddelande från en kompis och förvirrad som jag är klev jag då upp och började leta efter honom. När jag väl slog mig ner i soffan gick det upp för mig vad jag höll på med så då var det bara att lägga sig igen..

Blev ett hårt spinningpass på förmiddagen och sen har jag städat.
När det var klart begav jag mig ner till förrådet för att hämta min julsaker, jaha uppbrutet förråd.
Yay.
När jag sen tagit mig upp i lägenheten med mina saker och ska sätta ihop granen funkar inte belysningen, yay igen.

Nu sitter jag här i soffan och blänger på granen samtidigt som jag dricker årets första glögg och har tänt adventsljusen. Om en stund är jag lullig vilket jag alltid blir av minsta lilla glögg.
Bara hoppas att kommande vecka går fort så det snart är helg igen.
Har massa saker jag måste göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar