lördag 30 augusti 2014

~★~

Nu var det sådär längesen igen.
Anledningen är att jag har legat sjuk en vecka så har inte känt att jag har haft så mycket att skriva om.
Har fått samla kraft bara för att ta mig till köket fram och tillbaka.
Men nu har det släppt rätt mycket så börjar piggna till igen.
Blir dock en lugn helg, har inga planer alls förutom en fika med en kompis i morgon. 
Annars ska jag väl försöka plugga lite också, även om lusten inte riktigt fanns idag.

Släpade mig i alla fall iväg och kollade ögonen i veckan och nu är det fastställt att det blir en ny operation. Känns tudelat. Visst, klart jag vill se bra igen men samtidigt så känns det inte kul att gå igenom den processen. Men det ska göras.

Annars uppfylls tankarna dagarna i ända med vad jag ska göra med allt.
Jag vet verkligen inte.
Att sälja allt och bara dra iväg är det som lockar mest för tillfället men det känns inte riktigt realistiskt.
Frågan är hur jag ska komma fram till vad jag ska göra?
Känns fel hur jag än tänker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar