måndag 1 september 2014

~★~

En ny vecka och tillbaka på jobbet.
Har varit fullt upp idag, mycket att ta itu med när jag varit borta en hel vecka.
Blev lite längre dag än vanligt och sen begav jag mig bort till Linda för att träna.
Blev fokus armar idag och sen gjorde vi lite mätningar igen.
Trots semester, sjukdom och diverse andra nackdelar så hade jag gått ner i fettprocent och upp i muskelmassa! Wohoo! :)
Det var något jag behövde se! Att det jag gör faktiskt funkar.
Och med dom förutsättningar jag haft nu så borde det ju bli ännu bättre framöver!
På vägen hem stod tågen stilla.
Jag var trött, hungrig och ville bara hem.
En väg som vanligen tar en halvtimme att åka tog nu istället en och en halv timme, massa människor, irritation och allmänt aber. Var hyfsat grinig när jag kom hem.
Men efter lite mat och prat så lugnade jag ner mig.
Nu blir det att bara slöa i soffan innan det är dags och sova.
Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar