måndag 18 augusti 2014

~★~

Efter en kanonhelg är det nu en ny vecka.
Helgen har spenderats med film, mys, mc-tur, enormt god mat och dryck och underbart sällskap :)

Men idag var det tillbaka till verkligheten med jobb och allt vad det innebär.
Tog dock en myslunch med Jossan och slutade lite tidigare.
Hann därför med träning, fixa matlådor för veckan, disk och lite annat fix.
Sen testade aminosyrorna till träningen idag, hade oroat mig lite för smaken eftersom jag har så lätt att må illa men det smakade ju saft! Inga problem det där inte :)
Om ett tag tänkte jag att jag skulle ge mig på caseinet också, hoppas det smakar lika bra :)

Tror förresten jag bor närmare naturen och djurlivet här än vad jag gjorde hemma!
På väg från gymmet idag så genade jag genom en liten dunge, så prasslar det till bredvid mig, kikar dit och ca tre meter ifrån mig står det ett litet rådjur och tittar på mig med stora ögon. 
Stannade och så stod vi och tittade på varann ett tag innan jag fortsatte.
Så vek jag in i tvättstugan och när jag kom ut därifrån så sitter det en hare och tittar på mig när jag kommer ut, ca 5 meter bort. Den ställde till och med upp på kort :)

Men nu ska jag knöla ner min lekamen i soffan och invänta Batman på TV.
Kommer nog alltid ha en speciell relation till Batman…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar