onsdag 13 augusti 2014

~★~

Wohoo, mer än halva veckan har gått och nu är det bara en dag kvar tills det är fredag!!
Har känts lite bättre idag men förmodligen beror det på att jag nu börjar se slutet av veckan.
Tog med mig boken idag och passade på att plugga lite i väntan på tåget och på väg till jobbet.
Alltid nått..

Efter jobbet var jag bara hem och bytte om och sen så traskade jag iväg för att hämta ut mitt paket med kosttillskott som kom idag! Så nu har jag fyllt på med whey, casein, aminosyror och vitaminer! Och nej mamma, det är inga konstigheter ;)
Efter det begav jag mig till gymmet och körde ben, triceps och mage.
Kändes dock att benen fortfarande var trötta sen i söndags och måndags. 

Nu har jag bara slöat på soffan ett tag, är rätt trött så ska nog snart krypa ner och sussa.

Lyckan att om ynka 15 dagar så kommer världens finaste vän att äntligen befinna sig i samma land igen! <3

Bjuder på den ;)

1 kommentar:

  1. Haha! Alltså, kan man vara tjusigare än oss? Tror inte det. Så himla snart nu alltså!! :D

    SvaraRadera