tisdag 12 augusti 2014

~★~

Så trött så trött.
Att vara tillbaka på jobbet känns sådär, riktigt tungt om jag ska vara ärlig.
Jobbigt att kliva upp och tiden går riktigt långsamt när jag väl är där.
Försöker ändå gå in lite tidigare och stanna lite längre så jag bygger upp lite flex. 
Sen iväg till gymmet och när jag väl kommer hem är klockan sent så det är bara att varva ner i soffan för att sen gå och lägga sig, sova, kliva upp och börja om…
Den harmoniska känslan jag hade efter semestern försvann rätt fort..

Har i alla fall kommit igång rätt bra med träningen igen. 
Har träningsvärk deluxe men det känns bra.
Då vet jag att jag gjort nånting rätt.
Nu är det bara att hitta tid för att plugga också, vet inte riktigt var jag ska hitta den tiden just nu.
Förhoppningsvis känns det bättre till veckan när jag börjar komma in i rutinerna igen.

Tar fullt sikte mot helgen nu så ska jag väl klara av den här veckan också!

Inspiration!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar