lördag 7 juni 2014

~★~

Så vaknar man före åtta en lördagsmorgon, pigg och fylld av energi med solen lysande utanför fönstret. Vad passar då bättre än en frukost på balkongen tillsammans med en god bok? :)
Hann dessutom veckohandla innan det var dags att bege sig till spinningen.
Där fick jag min cykel levererad av bästa Rebecca så på hemvägen tog jag min första cykeltur och rackarns så fort det gick att ta sig hem nu!
Väl hemma tyckte jag att eftersom frukosten gick så bra att äta ute så borde väl även lunchen göra det, sagt och gjort så intog jag lunchen i strålande sol med Jack Savorettis stämma i lurarna.
Nu har jag pysslat med att måla naglarna och funderar nu på om jag ska göra min i ordning och åka till stan en snabbis. Så får det nog bli!

Somrig och god lunch idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar