tisdag 17 juni 2014

~★~

Nu var det ett par dar sen vi sågs!
Helgen var rätt händelselös så kände inte riktigt att det fanns så mycket att skriva om. 
Hade en riktigt tråkig söndag som avslutades med att jag satt och tryckte glass och choklad.
Måndagen var en vanlig dag på jobbet samtidigt som jag återigen utsatte min finaste för mina frågor, mitt ältande och klagande. Tack för att du står ut med mig! <3

På kvällen åkte jag och ett par kompisar till Grönan och kollade in ZZ Top.

Riktigt kul att se :)

Idag efter jobbet hade vi lite avdelningsmys innan vi alla börjar gå på semestrar. 
Blev inte kvar så länge men länge nog för att jag inte skulle hinna med allt jag skulle göra :/
Tyvärr var det träningen som fick bli lidande. Kände att tiden inte riktigt fanns :(
Men, imorrn går jag på en och en halv veckas semester och då ska träningen vara prioriterad!
Nej, bäst att fortsätta fixa så jag blir klar nån gång!
Tjing!

1 kommentar:

  1. <3 Trevligt med lite semester! Hoppas att det blir roligt nu i midsommar :)

    SvaraRadera