tisdag 3 juni 2014

~★~

Tisdag och hemmakväll i sikte.
Har varit ett par tunga dagar så det ska bli riktigt skönt.
Vet inte om jag har lekt isprinsessa eller nått i natt men har så himla ont i ryggen.
Knappt kunnat sitta idag..och trots 9 timmars sömn i natt så är jag ändå trött.
Vet inte om jag har nämnt det förut men holy crap vad jag drömmer nu!
Helt sjukt, allt är så verkligt. Har konversationer med människor och gör saker.
Allt så verkligt och realistiskt att jag i efterhand är osäker på om det har hänt eller om jag drömt.
Nästan lite läskigt.

Men nu är det bara två dagar till helg, som jag förmodligen kommer jobba en par timmar på men ändå.
Är ändå skönt att kunna komma och gå som man vill då :)
Nu är det ju dessutom Smaka på Stockholm så lär väl kanske bli nått besök där också!

Kan förresten höja ett varningens finger för att ha för mycket tid på morgonen!
Det kan lätt resultera i en beställning från Nordicfeel ;)

Well, hade egentligen inte så mycket att säga...idag heller.
Dags att mysa till det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar