fredag 6 juni 2014

~★~

Ett tydligt tecken på att man inte var helt på banan i morse är när man hittar fjärrkontrollen i garderoben..
Dagen började ju inte på bästa sätt i och med att magen slog knut på sig och vände sig ut och in men efter det har dagen bara blivit bättre.
Avverkade ett par timmar på jobbet till tonerna av den fantastiske Johnny Cash och sen gick vi och käkade i Kungsträdgården.
Galet mycket folk men gott var det!
Nu är jag hemma och funderar på att snart kanske möjligtvis ge mig ut på en promenad.
Har vilodag idag men en promenad kan man ju alltid klämma in :)
Vill bara vila lite först, tar på krafterna att börja dagen på det viset.


Finfina vänner i Kungsan idag!

Känner mig så sjukt lyckligt lottad som har så extremt fina vänner som jag har!
Har en uppgift att skriva ner ord på ett papper om vem jag är och som hjälp så skickade jag frågan till ett par vänner och bad dom beskriva mig och när jag fick svaren blev jag så oerhört glad, rörd och alldeles varm. Tårarna steg i ögonen. Ni är fantastiska! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar