fredag 13 juni 2014

~★~

Är det bara jag eller har den här veckan gått galet fort?
Avslutade den här fredagen i fina flickors sällskap med vin på Escalier och sen middag på TGI Friday. Riktigt mysigt! Det gör vi snart om! :)
Nu har jag precis varit och handlat och fick med mig två böcker hem. 
Har sneglat på dom flera gånger och nu var det extrapris så då slog jag till!

Konstigt det är, jag som har så svårt att ta mig upp på morgonen var idag på jobbet en timme tidigare än vanligt. Om det beror på att jag bytt ringsignal på alarmet (och som därmed fick mig att vakna på gott humör) eller om det var en lyckträff vet jag inte men riktigt skönt att vakna pigg och glad!

Myspys!

2 kommentarer:

  1. Såg inte ut som några dåliga drinkar det där heller! Så mysigt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riktigt gott! Vi har många drinkar att ta igen till hösten ;)

      Radera