onsdag 10 september 2014

~★~

Skärpning Anneli!
Nu skrivs det på tok för sällan här! Inte för att jag har så mycket att skriva om egentligen men jag kan ju åtminstone titta in och säga hej!
Så, hej! ;)

Senaste tiden har det varit rätt fullt upp. 
Jag jobbar, tränar, äter, pluggar och sover.

Idag unnade jag mig dock ett frisörbesök!
Testade en ny frisör och kan inte säga annat än att jag är toknöjd!
Priset var rätt högt men ändå i ungefär samma nivå som min förra, men mervärdet jag fick var så bra! Kändes så lyxigt :)
Bli serverad kaffe och choklad, stolar med ryggmassage, en grym frisör.
Blev riktigt imponerad när första slingningen och nyanseringen inte blev helt bra, att hon inte (likt alla andra frisörer jag varit hos) bara ignorerade det utan tog och gjorde om det istället!
Fick dessutom med mig en produkt hem som kompensation för att det tog lång tid!
Riktigt nöjd!


In the making
Resultatet!

2 kommentarer: